A program árának rendezése banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel történhet, amelyről bővebb tájékoztatás (cégnév, bankszámlaszám, fizetési lehetőségek) a megrendelés után jelenik meg a weblapon, illetve ezen adatokat a megadott kapcsolattartási email címre is továbbítjuk a díjbekérővel együtt.
Tekintettel arra, hogy szoftvereink értékesítése során mindig egy jövőbeni időszakra vonatkozó díj megfizetése lehetséges előre utalással vagy azonnali bankkártyás fizetéssel, így nem fordulhat elő, hogy Önnek tartozása lenne felénk. Nullás igazolást nem tudunk erről kérésre sem kiállítani, azonban nem állítunk ki úgy számlát, hogy ne lenne a program vagy szolgáltatás ára rendezve.
Jóváírás
A gyorsabb jóváírás érdekében, átutalásos fizetés esetén kérjük mindenképpen tüntesse fel a közlemény rovatban a megrendeléskor kapott 16 számjegyből álló rendelési kódot! Ügyfeljen arra is, hogy az átutalást olyan bankszámlaszámról indítsa, amely ahhoz a céghez tartozik, amelyre vonatkozóan a rendelést leadta, valamint átutalás esetén ügyeljen arra, hogy a pontos bruttó összeget adja meg.
Átutalással történő fizetés esetén a program árának beérkezését legfeljebb néhány munkanapon belül jóváírjuk, bankkártyás fizetés esetén ez általában néhány percen belül megtörténik. Ekkor tájékoztató emailt küldünk, amely alapján a szoftver aktiválható .
Az átutalási tranzakcióról szóló, banki weblap vagy program által automatikusan generált, aláírás és hitelesítés nélküli dokumentumokat nem áll módunkban elfogadni, az átutalás beérkezéséig kérjük szíves türelmét, nincs lehetőség az összeg jóváírására mindaddig, amíg nem érkezett be az összeg és azt rendszerünk nem dolgozta fel. Amennyiben a program árának átutalásától számítva egy héten belül sem kap visszajelzést és nem aktiválható a szoftver, kérjük ellenőrizze, hogy az átutalás iránti kérelmét az Ön bankja befogadta-e, illetve teljesítette-e.
Ha úgy gondolja, hogy az átutalás rendben megtörtént, azonban nem kapott ezzel kapcsolatban visszajelzést tőlünk, akkor nagyon valószínű, hogy csak az értesítő email nem érkezett meg Önhöz, például ha régebbi kapcsolattartási emailcímét nem frissítette, de az megváltozott. Az értesítéstől függetlenül, ha a pénz beérkezett hozzánk és jóváírtuk, akkor aktiválható lehet a program a kezdő ablakban az Aktiválás gombbal (sárga kulcs ikon). Az Ön által leadott megrendelések állapotát az Ügyfélmenü-ben bármikor ellenőrizheti és számláit is megtekintheti.
Bankszámlánkra történő készpénzbefizetést, vagy postai csekkes befizetést, illetve a fentieken kívüli egyéb fizetési módot nem áll módunkban elfogadni.
Többszörös rendelés
Ha többször ad le részünkre megrendelést, akkor rendszerünk ezeket külön kezeli, így előfordulhat, hogy Ön akkor is kap email értesítést valamilyen termék vagy szolgáltatás díjának fizetésére vonatkozóan, ha az már egyébként korábban rendezve lett. Ebben az esetben ellenőrizze az üzenetekben szereplő tétel egnevezéseket és rendelési kódokat, és ha a megfelelő terméket vagy szolgáltatást kifizette, akkor tekintse tárgytalannak üzenetünket.
Számlázás
A program árának beérkezése után néhány napon belül állítjuk ki a szoftverről az áfa visszaigénylésre alkalmazható, pénzügyi tranzakciót már nem igénylő papír alapú számlát és ezt a megadott kapcsolattartási címre továbbítjuk.
Csak olyan rendelést tudunk elfogadni, ahol a megadott adószám a NAV szerint helyes és érvényes. Érvénytelen adószámhoz tartozó rendelés esetén a kifizetett összeget visszautaljuk és a program nem használható, számlát nem állítunk ki.
Rendszerünk a számlákat a rendeléskor megadott kapcsolattartási emailcímre küldi, így amennyiben ezen a jövőben szeretne változtatni, akkor azt weblapunkon felül a Bejelentkezés linken kattintva az ügyfélmenüben bármikor megteheti.
Ha a számlát esetleg nem kapta meg korábban emailben, vagy nem tud hozzáférni az email üzenethez, akkor nem kell tőlünk emailben külön számlamásolatot kérnie, hanem a weblapunkra bejelentkezve az Ügyfélmenü Számláim menüpontjában elérhetőek az általunk az Ön részére a programmal kapcsolatban kiállított számlák. Itt a listában láthatja azokat a számlákat, amelyeket az AXEL Professional Softwares Kft. az Ön által az adott ügyfélkódhoz tartozóan leadott rendelésekkel kapcsolatban szoftvereinkről kiállított. A lista nem feltétlenül tartalmazza a cég részére kiállított minden számlát, mert elképzelhető, hogy más ügyfélkód alatt is vannak olyan számlák, amelyeket vállalkozása részére kiállítottunk.
Ha számlázással kapcsolatban érdeklődik és az ügyfélmenübe már belépett, akkor kérjük ügyeljen rá, hogy olyan feladó emailcímről küldjön részünkre üzenetet, amelyet a megrendelés során a kapcsolattartási emailcím-ként megadott, mert adatvédelmi okokból konkrét információkat nem adhatunk ki olyan programpéldánnyal vagy céggel kapcsolatban, amelyre vonatkozó jogosultság nem ellenőrizhető.
Visszatérítés
A szoftver használatának megkezdése után a beérkezett összeg visszatérítésére, vagy részleges visszatérítésre nincs lehetőség, beleértve a terméktámogatási díjat is. Amennyiben a szoftver még nem lett aktiválva és véletlen hibás feladóról végezte az átutalást, vagy nem megfelelő összeget utalt (akár kevesebbet, akár többet), úgy kérjük haladéktalanul jelezze részünkre ezt emailben és két héten belül visszatérítjük az összeget. Ezután kérjük ne csak a különbözetet utalja át, hanem ismételje meg az átutalást a teljes, helyes összeggel. Nagyobb összeg visszatérítése esetén, például ha a tranzakciós díj meghaladná az ezer forintot, akkor az átutalás díjával csökkentett összeget térítjük vissza.