Annak érdekében, hogy folyamatosan biztosítani tudjuk a magas szintű ügyfélszolgálati támogatást, kérjük a kapcsolatfelvétel előtt tekintse meg az adott problémával kapcsolatos témaköröket a használati útmutatóban, valamint weblapunkon. Olyan kérdésekre tudunk válaszolni, amely nem található meg weblapunkon, illetve ezen használati útmutatóban. Észrevételeit, javaslatait, kérdéseit szívesen várjuk az alábbi elérhetőségeken:
Weblap
Weboldalainkon számos kérdésre találhat választ. Weboldalunkra történő bejelentkezés után az ügyfélmenüben további lehetőségek érhetőek el.
- www.axel-szamlazo-program.hu
- www.axel-szamlazo-program.hu/kapcsolat
- www.axel-szamlazo-program.hu/bejelentkezes
Tudástár
A szamlazo-tudastar.axelpro.hu megtalálható Tudástárban minden, a program használatához szükséges információ és részletes leírás az egyes funkciókra vonatkozóan. A Tudástár kezdő ablakában a kereső mezőbe tetszőleges kulcsszó, vagy kifejezés beírható. A Keresés gomb megnyomását, vagy az ENTER billentyű használatát követően minden olyan cikk megjelenik, melynek tartalma kapcsolódik a keresett kifejezéshez.
A Tudástár kezdő ablakában az Asszisztens menüpontra kattintva a tudastar.axelpro.hu/?prg=szamlazo webcímen olyan intelligens chat-robot szolgáltatás érhető el, amely beszélgetés útját tud segítséget nyújtani a szoftver használatára vonatkozóan. Az asszisztens ismeri a program teljes használati útmutatóját, így a legtöbb kérdésre releváns választ tud adni. Magyar nyelven, hangalapú beszélgetésre is lehetőség van, nem csak gépelésre. A választ a rendszer magyar nyelven fel is olvassa.
Az információszerzés és probléma megoldás leggyorsabb és leghatékonyabb módja. Azonban tekintettel ügyfeleink számára, a válasz akár három munkanapot is igénybe vehet. Ha gyors segítségre van szüksége, tekintse meg weblapunkat és ezen használati útmutatót. Email üzenet küldésekor kérjük vegye figyelembe, hogy minél részletesebben és pontosabban definiálja a problémát, vagy a kérdést, annál gyorsabban és hatékonyabban tudunk válaszolni. Sem azonnali, sem pedig időgarantált válaszadási és szupport szolgáltatással cégünk nem rendelkezik. Kollégáink folyamatosan intézik a bejövő üzeneteket, azonban nem segíti elő a hatékonyabb megoldást, ha ismételten elküldi az üznetet, sem pedig a halmozott írásjelek, vagy a caps lock használata. Ha három napon belül nem kapna választ, keressen egyéb elérhetőségeinken, illetve ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát is, mivel esetenként előfordulhat, hogy levelezőrendszere rosszul sorolja be válaszüzenetünket. Ellenőrizze azt is, hogy elgépelés nélkül, a megfelelő címre küldte-e részünkre az üzenetet.
Kérjük, hogy egy adott üggyel kapcsolatban történő levelezés során mindig levelezőprogramja Válasz (reply) funkcióját használja, hogy az ügy előzményei könnyebben beazonosíthatóak legyenek.
Kérjük ügyeljen rá, hogy olyan feladó emailcímről küldjön részünkre üzenetet, amelyet a megrendelés során a kapcsolattartási emailcím-ként megadott, mert adatvédelmi okokból konkrét információkat nem adhatunk ki olyan programpéldánnyal vagy céggel kapcsolatban, amelyre vonatkozó jogosultság nem ellenőrizhető. Ügyfeleink weblapunkon az ügyfélmenün belül tudják megváltoztatni kapcsolattartási emailcímüket.
Telefon
Vevőszolgálatunk elsődleges célja a megrendeléssel és vásárlással kapcsolatos általános információnyújtás. Technikai segítség igénybevételéhez, üzemeltetési kérdésekben és konkrét ügyben kérjük írjon emailt. Telefonszámaink weboldalunk kapcsolat menüpontjában érhetőek el, azonban nem tudjuk garantálni a közvetlen, ügyintézővel való beszélgetés lehetőségét. Visszahívási szolgáltatással nem rendelkezünk.
Posta
Amennyiben postai úton szeretne levelet küldeni cégünk címére, kérjük tekintse meg a www.axel-szamlazo-program.hu/kapcsolat oldalon a céges adatok részt. Cégünk székhelye a hivatalos levelezés helye, azonban személyes ügyfélfogadásunk nincs és technikai ügyekben sem tudunk személyes segítséget nyújtani.
Bankszámlaszám
Cégünk bankszámlaszáma és az utalandó összegek mindig megtekinthetőek a rendelés után weblapunkon, illetve rendszerünk által küldött email üzenet is tartalmazza. A konkrét bankszámlaszámmal kapcsolatban kérjük tekintse meg a www.axel-szamlazo-program.hu/kapcsolat oldalon a céges adatok részt.
Fejlesztési javaslat
Szoftvereink azokkal a funkciókkal és lehetőségekkel rendelkeznek, amelyek a megvásárlás előtt a demó változatban elérhetőek és kipróbálhatóak voltak, de kérjük írja le, hogyan tehetnénk még jobbá szoftverünket! Tekintettel ügyfeleink számára, a fejlesztési javaslatokra nem tudunk közvetlenül válaszolni, de a fejlesztések során figyelembe vehetjük azokat, azonban a funkció implementálását nem tudjuk garantálni, illetve az esetleges megvalósításra nem tudunk konkrét időpontot adni. Egyedi fejlesztést cégünk díjazás ellenében sem vállal.
Adózási és számlázási kérdések
Általánosságban elmondható, hogy a számla adattartalmára, az alkalmazandó áfakulcsra, valamint a szükséges feltüntetendő feliratokra vonatkozóan könyvelője tud tájékoztatást nyújtani, mivel ezek mindig a kibocsátó cég formájától és adózási módjától, a vevő formájától és adózási módjától, valamint az adott ügylet körülményeitől függőek. Mi a szoftver üzemeltetési kérdéseiben tudunk segíteni.
Cégadatok
Vállalatunk, az AXEL Professional Softwares Kft. az AXEL PRO Számlázó és Készletnyilvántartó Program kizárólagos forgalmazója és fejlesztője.
Cégnév: AXEL Professional Softwares Kft.
Cím: 6000 Kecskemét, Dobó I. krt. 13. III/11.
Adószám: 23588790-2-03
Cégjegyzékszám: 03-09-123443
Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11732002-21115271