Bizonyos esetekben, elsősorban szolgáltatásoknál szükség lehet arra, hogy a számlákat bizonyos időközönként (például havonta) rendszeresen állítsunk ki egyes partnerek számára.
Ezen folyamat automatizálására is kínál megoldást szoftverünk. Legelső alkalommal állítsa ki a számlát a normál módon, majd ezután az Eddigiek főmenü Eddigi számlák gombjának megnyomása után válassza ki a kiállított számlát. Kattintson az Infó gombon (vagy jobb egérgombbal a megfelelő soron a táblázatban), és válassza a "Rendszeres ismétlődés beállítása" menüpontot.
Gyakoriság
Adja meg, hogy milyen rendszerességgel készüljön az eredeti számla adatai alapján egy új számla.
Kezdő időpont
Adja meg azt az időpontot, amikor legelőször létre szeretne hozni egy új számlát az eredeti alapján.
Mód: Számla tárolása félbehagyottként
A rendszeres ismétlődés miatt a program elkészíti az új számlát a beállítások alapján, de nem állítja ki, nem nyomtat, hanem csak letárolja azt a félbehagyottak között. Célszerű ezt a lehetőséget választani, mert így minden számla kiállítása előtt lehetősége van az adatok ellenőrzésére.
Mód: Számla nyomtatása
Ha ezt a módot választja, akkor a beállítások alapján a program automatikusan elkészíti és kinyomtatja az új számlát. Ezen funkció használata előtt a téves számlázás elkerülése végett mindenképpen érdemes a funkció használatát a demó program kipróbálásával megtanulni.
Ez a funkció csak a PLUS, EXTRA és MAX csomagok esetében érhető el, a LITE változatban nem.