Az ügylet készítése során szükséges a vevő / beszállító partner adatainak megadása , akár listából, akár begépelve.
Az ügylet készítése során szükséges a vevő / beszállító partner adatainak megadása , akár listából, akár begépelve.
A lejárt fizetési határidejű, nem kifizetett számlák és eladások esetében lehetőség van felszólítás készítésére a partner számára. A felszólítás történhet emailben , illetve egy Word sablon alapján papíron is, de akár SMS-ben is. A felszólítás történhet egyedi döntés alapján, vagy automatikusan is.
Ahhoz, hogy az AXEL PRO felszólítást tudjon küldeni emailben, szükséges a Beállítások főmenüben a Működés gomb megnyomása után a Felszólítás emailben fül alatt az email sablon tárgyát és szövegét megadni, valamint az Email küldés témakörben írtak szerint kell eljárni.
Szoftverünkben az új ügyletek létrehozásakor használható átutalás, bankkártya, készpénz, utánvét és bármilyen más fizetési mód is. A Beállítások főmenü Fizetési módok gombjának megnyomása után határozhatóak meg, hogy mely lehetséges fizetési módokat szeretné a későbbiek folyamán az ügyletekhez kiválasztani.
Az Intelligens Asszisztens is segíthet Önnek, ami egy mesterséges intelligencia, szoftvereink szakértője. Továbbá a kapcsolat oldalon közvetlenül elérhet minket további segítségért.