Szoftverünkhöz a terméktámogatási időszak alatt az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:
Szoftverünkhöz a terméktámogatási időszak alatt az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:
A leltározás funkcióval egyszerűen, de mégis dokumentáltan ellenőrizhetik, illetve korrigálhatják a készleteket anélkül, hogy számlát, vagy más bizonylatot állítanának ki, valamint ellenőrizhetik, hogy egyezik-e a program által mutatott készlet a ténylegesen rendelkezésre álló készletmennyiséggel.
A már kiállított ügyletek (számla, eladás, szállítólevél, díjbekérő, bejövő megrendelés, árajánlat, beszerzés, kimenő megrendelés) megtekinthetőek, listázhatóak, szűrhetőek, exportálhatóak, összegezhetőek az Eddigiek főmenü Eddigi ügyletek gombján kattintva, de további lekérdezések is rendelkezésre állnak.
Azon bizonylatokhoz , amelyek legalább egy példányban készülnek, szoftverünk automatikusan hozzárendel egy egyedi sorszámot. Bizonyos ügyleteknél használható nulla példányszám is, ilyenkor manuálisan adható meg egy tetszőleges sorszám.
Amennyiben úgy dönt, hogy szoftverünket, vagy a szoftver valamely példányát a jövőben nem kívánja használni, akkor erre vonatkozóan részünkre külön nyilatkozat, vagy értesítés megküldése nem szükséges. A szoftver használatának befejezését a NAV részére sem kell külön jelezni.
Sokan keresik ügyfélszolgálatunkat év vége táján, hogy mi a teendő az év végi zárásokkor a számlázó programmal.
A leggyakrabban előforduló kérdésekre kívánunk választ nyújtani alábbi cikkünkben.
Az Intelligens Asszisztens is segíthet Önnek, ami egy mesterséges intelligencia, szoftvereink szakértője. Továbbá a kapcsolat oldalon közvetlenül elérhet minket további segítségért.