Minden szoftverünk megvásárlása után egy évig frissítési és terméktámogatási lehetőséget biztosítunk, mely alatt többek között ügyfélszolgálat és segítségnyújtás érhető el.
Szoftverünkhöz a terméktámogatási időszak alatt az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:
- Elérhető legújabb programváltozatok, frissítések letöltése
- Jogszabályi változások követése
- Ügyfélszolgálat és segítségnyújtás elérhetőségeinken
- Aktiválási lehetőségek gépcsere, operációs rendszer változás esetén
- Cég főbb adatainak (cégnév, székhely, stb.) módosítása
- Egyes online kapcsolatot igénylő szolgáltatások (például adószám ellenőrzés)
- Adatvesztés esetén új üres példány biztosítása ingyenesen
Az ingyenes terméktámogatási időszak hosszát weblapunkon az árak menüpontban tesszük közzé. A szoftver egyszeri megvásárlása után semmilyen kötelező plusz költség nincs, a szoftver korlátlan ideig használható, korlátlan számú számla állítható ki. Az ingyenes terméktámogatási időszak lejárta után sem kell semmit fizetni, tovább használható a szoftver az eredeti számítógépen az eredeti operációs rendszeren, mivel a programba épített részletes beállításokkal a jogszabály változásoknak megfelelően tudja szoftverét konfigurálni. Ha például változnak az áfakulcsok, akkor ehhez nincs szükséges frissítésre, vagy új verzióra, néhány kattintással a beállításokban bármikor módosíthatóak az adatok. Ha az adott programpéldány terméktámogatása lejár, akkor a program erről indításkor figyelmeztető üzenetet jeleníthet meg, ahol lehetőség van a meghosszabbításra. Az újonnan kiállított számlákról történő NAV Online Adatszolgáltatás a terméktámogatás lejárta után is elérhető szolgáltatás marad.
Az ingyenes terméktámogatási időszak után rendszerünk emailben tájékoztatást küld a megadott kapcsolattartási címre, amely tájékoztatást nyújt a további lehetőségekről. Ezen felül a szoftveren belül a kezdő ablakban a "A terméktámogatás lejárt" piros feliratra kattintva, majd a rendelést leadva is meghosszabbítható a terméktámogatás. A meghosszabbítás úgy is lehetséges, hogy weblapunkra bejelentkezik az ügyfélkód segítségével, az ügyfélmenün belül a Programjaim menüponton kattint, majd a "Frissítés és terméktámogatás hosszabbítás" linket választja és a megjelenő ablakban a rendelés leadja. A terméktámogatás meghosszabbításának kifizetése után ismételten el kell végezni az aktiválást, az Aktiválás gombra (Sárga kulcs ikon) kattintva, azonban itt kódokat már nem kell megadni.
A terméktámogatás nem kötelező, hanem egy választható opció. A terméktámogatás lejáratát követően bármikor lehetőség van azt meghosszabbítani, amikor szükség van rá, például ha olyan frissítés jelenik meg, amelyet Ön igénybe kíván venni, vagy ha át szeretné helyezni a programot egy új számítógépre.
Fontos, hogy a terméktámogatási időszak lejárta után, ha nem kívánja meghosszabbítani, akkor a programot ne helyezze át új számítógépre, és ne frissítse vagy változtassa az operációs rendszert sem, mert ez esetben a szoftver nem indítható addig, amíg az újraaktiválás meg nem történik, ez pedig a terméktámogatási időszakon kívül nem lehetséges. Amennyiben valamilyen kérdés merül fel a lejárt terméktámogatású program kezelésével, használatával, funkcióival kapcsolatban, úgy az F1 billentyűt megnyomva előhívható a használati útmutató és az online elérhető AXEL PRO Tudástár, mely segítséget nyújt ilyen esetekben.
Amennyiben Ön a terméktámogatás ideje alatt, vagy az után csomagváltást eszközöl, úgy a terméktámogatás ideje nem hosszabbodik meg, mivel ez két független szolgáltatás. A csomagváltáskor nem kell egy teljesen új programot vásárolni, hanem a meglévő programcsomag a meglévő adatokkal kerül kibővítésre egy váltási díj ellenében.