Adott időszakra vonatkozó nyomtatvány, amely ügylet típusonként és fizetési módonként összegzi a bizonylatokat és azok bruttó értékét. A nyomtatvány segítségével ellenőrizhetőek az alkalmazottak.
Ügylet összesítés készítéséhez kattintson a Statisztikák főmenü Ügylet összesítés gombján, majd állítsa be, hogy hogyan készüljön a nyomtatvány.
Előző nyomtatástól az aktuális időpontig
Bekapcsolt állapotban a nyomtatvány szűrési időszaka az előző nyomtatástól kezdődően az aktuális időpontok fog tartani. Kikapcsolt állapotban egyedi dátum intervallum határozható meg.
Időszak
Mely dátum intervallumra szűrve jelenjenek meg az adatok.
Bizonylatok listáját is nyomtassa
Bekapcsolt állapotban a nyomtatványon nem csak az összesítés, hanem tételes bontás is szerepelni fog.
Fizetetleneket is számolja bele
Bekapcsolt állapotban a nyomtatványon feltüntetésre kerülnek a még nem kifizetett ügyletek is. Kikapcsolt állapotban a nyomtatványon csak azok az ügyletek lesznek feltüntetve, amelyek ki vannak fizetve.
Ügylet típusok
Mely ügylet típusok kerüljenek rá a nyomtatványra.
Az Ügylet összesítésre vonatkozó alapértelmezett beállítások a Beállítások főmenü Működés gombjának megnyomása után az Ügylet összesítés fül alatt határozhatóak meg. A "Mindig beállítás ablak megjelenítése" kapcsoló kikapcsolása esetén a Statisztikák főmenü Ügylet összesítés gombjának megnyomása után nem jelenik meg beállítási ablak, hanem azonnal az Ügylet összesítés nyomtatvány előnézeti képe lesz látható.
Ez a funkció csak az AXEL PRO PLUS, EXTRA és MAX termék esetében érhető el, az AXEL PRO LITE változatban nem.